scheur praatjes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hoeveel praatjes heb jij...?
 
IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» x-Hack hack you
Mensen die een instrument bespelen? Emptyvr jul 29, 2011 8:37 am van Gast

» Coole gast
Mensen die een instrument bespelen? Emptydo apr 16, 2009 8:46 pm van Diederick

» sleutelen aan je auto op russian style
Mensen die een instrument bespelen? Emptyma feb 09, 2009 1:24 pm van joero0

» kunst met dieren lijken :P
Mensen die een instrument bespelen? Emptyvr dec 19, 2008 3:08 pm van wytze

» foetus
Mensen die een instrument bespelen? Emptyzo dec 07, 2008 12:15 am van thomasbrekelmans

» i'm not a nerd
Mensen die een instrument bespelen? Emptydo dec 04, 2008 4:27 pm van wytze

» Oog Tumor
Mensen die een instrument bespelen? Emptyma nov 17, 2008 3:00 pm van wytze

» Zes tenen..?
Mensen die een instrument bespelen? Emptyma nov 17, 2008 2:45 pm van djkoennie

» shakira
Mensen die een instrument bespelen? Emptyma nov 17, 2008 2:14 pm van wytze

Meest actieve berichtenplaatsers
wytze
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
leon8450
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
Joowzy
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
joero0
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
petjee
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
praatjesmaker
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
djkoennie
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
SkinHead
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
Admin
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
Gabbertje
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcapMensen die een instrument bespelen? I_voting_barMensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap 
Enquête
Welke game is tot nu het leukst in de lijst?
Phosphor
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap13%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Govener of Poker
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap0%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Line Ride 3 Slee
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap0%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mac Donalds
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap13%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
XiaoXiao series
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap13%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
PC meppen
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap63%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 63% [ 5 ]
de 'Testjezelf'
Mensen die een instrument bespelen? I_vote_lcap0%Mensen die een instrument bespelen? I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8
Favorieten
Toevoegen aan Favorieten

 

 Mensen die een instrument bespelen?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Joowzy

Joowzy


Aantal berichten : 188
Leeftijd : 30
Woonplaats : Oosterhout (nb)
Registration date : 08-09-08

Mensen die een instrument bespelen? Empty
BerichtOnderwerp: Mensen die een instrument bespelen?   Mensen die een instrument bespelen? Emptyvr sep 12, 2008 6:32 pm

Haha, ik verveel me, en ik wil dit forum een beetje meer actiever maken!

Bespeelt er iemand hier een instrument?
Ik bijv. speel piano en kan ook stukjes gitaar spelen. Drummel gaat ook al aardig,
Nog meer mensen die iets van een instrument bespelen?

groetjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.scheur-praatjes.nl.tt
djkoennie
Admin
Admin
djkoennie


Aantal berichten : 37
Leeftijd : 29
Woonplaats : Brabant
Registration date : 04-09-08

Mensen die een instrument bespelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mensen die een instrument bespelen?   Mensen die een instrument bespelen? Emptyvr sep 12, 2008 6:36 pm

Nou kijk op vroege leeftijd begon ik al met drummen, heb het gedaan tot mijn 13e en heb nog steeds thuis drumstel dus ik zit er niet meer op maar ik speel soms nog wel op het drumstel afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.scheur-praatjes.nl.tt
Joowzy

Joowzy


Aantal berichten : 188
Leeftijd : 30
Woonplaats : Oosterhout (nb)
Registration date : 08-09-08

Mensen die een instrument bespelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mensen die een instrument bespelen?   Mensen die een instrument bespelen? Emptyvr sep 12, 2008 6:39 pm

djkoennie schreef:
Nou kijk op vroege leeftijd begon ik al met drummen, heb het gedaan tot mijn 13e en heb nog steeds thuis drumstel dus ik zit er niet meer op maar ik speel soms nog wel op het drumstel afro

Haha, echt coel. Komt niet meer zo vaak voor, een drummen op zo'n leeftijd. Het is meestal altijd gitaar ofzo. Maar wel vet hoor What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.scheur-praatjes.nl.tt
leon8450
Moderator
Moderator
leon8450


Aantal berichten : 441
Leeftijd : 29
Woonplaats : K-hill :D
Registration date : 06-09-08

Mensen die een instrument bespelen? Empty
BerichtOnderwerp: NIks.   Mensen die een instrument bespelen? Emptyzo sep 14, 2008 8:17 pm

Ik speel dus echt niks.
Ik heb niks met muziek ik vind muziek wel leuk maar ik vind muziek spelen enzo niks voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.scheur-praatjes.nl.tt/
Gesponsorde inhoud





Mensen die een instrument bespelen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mensen die een instrument bespelen?   Mensen die een instrument bespelen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mensen die een instrument bespelen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
scheur praatjes :: Kletshoek :: Kletskamer-
Ga naar: